Giramira élete

A tehéngyilkos warlock-növendék gnóm kislány életének története - egy igaz történet a World of Warcraft világából.

sg fórum

Archívum

A tehéngyilkos gnóm kislány

A World of Warcraft különös világának megismerése egy gnome warlock szemével...

Linkblog

Nimneth, a nősténydémon

2007.12.19. 20:20 | ppicket | Szólj hozzá!

A szüleimet látogattam meg Westfallban, amikor a tudomásomra jutott, hogy a mesterem megbízta egyik segédjét (Gakint), hogy adjon nekem egy feladatot, amiből tanulhatok és okulhatok. Stormwindbe siettem, hogy minél gyorsabban elsajátítsam Gakin tudományát.
Gakin aztán elmesélte, hogy egy új démonfajtát szeretne bemutatni nekem: a succubus-t. Mesélt a succubus képességeiről, hogy csábító és szívtipró... minek nekem ehhez démon? Mindegy. Ahhoz, hogy szolgámmá tegyek egyet már nem elég csupán a démon ígérete (akiről már régebben meséltem, hogy megjelent nekem, de bemutatkozni elfelejtkezett), hanem meg kell idéznem egyet, és le kell győznöm.

Persze nem lehet csak úgy megidézni egyet, mert az nem olyan egyszerű, ezért Gakin elkültött Takarhoz, akit Látnoknak is neveztek. Hogy a dolog ne legyen egyszerű Takar a Látnok a Barrens déli részén sátorozik (gnóm helyzetjelző koordináták: 49, 57). Meg is akartam kérdezni tőle, hogy miért kellett lejárnom az apró kis lábaimat, minek jött ő ilyen messzire, egy idegen kontinens zöld tehén-csatlósok lakta poros földjére, de belém folytotta a szót, és valami szerelmes történetet kezdett mesélni egy párról, akik az Ősök háborújában haltak meg, és sírjukból egy fa serkent, és ennek az ága kell a succubus megidézéséhez. Miért találnak ki az emberek folyton furcsa meséket? Egy gnóm egyszerűen közölné, hogy lusta elmenni egy gallyért, mert baromi messze van, és lerobbant a gépcsirkéje. Már elgondolkoztam, hogy alaposan betakarom Takart egy nagy maflással, de aztán hagytam: végülis minden eszköz jól jön, amivel tauren ölhető, és a succubus ilyennek tűnt.

Ismét végigszaladtam fél Kalimdoron (külön frusztráló, hogy Barrens-be menet eljöttem az említett fa mellett), és megszereztem az ágat. Szerencsére volt nálam egy különleges kő, ami egyenesen Stormwindbe juttat (i <3 heartstone), így nem kellett még egyszer Darkshore és Ashenvale ősi erdeinek nedves aljnövényzetében gázolnom a csizmámmal, aminek időközben leszakadt a talpa a sok mászkálástól.

Visszaérve Gakin elmagyarázta, hogy a Saughtered Lamb fogadó titkos pincéjében lévő idézőkörnél hogyan használjam a megszerzett ágat. Le is mentem, és megidéztem a succubust. Nehezebb ellenfélre számítottam: gyorsan megadta magát, és a szolgálatomba állt. Nimneth azóta az oldalamon harcol a taurenek ellen, és minden kéjes mágustanonc megfordul utána Stormwind utcáin...




Köszönet a segítségért a kép készítésében: Cathy, Grozer


Címkék: slaughtered lamb fogadó barrens succubus warlock küldetés

A bejegyzés trackback címe:

https://tehengyilkos.blog.hu/api/trackback/id/tr57269686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása